Proti bakterijam in virusom je najpomembnejša obramba naš imunski sistem. Pri vsakodnevni izpostavljenosti dejavnikom okolja nas mora učinkovit imunski sistem ščititi in ohraniti zdrave.

Obstaja pa kar nekaj dejavnikov, ki lahko oslabijo delovanje in zmanjšajo učinkovitost našega imunskega sistema.

Z leti postajamo manj odporni

Staranje doprinese oslabljeno sposobnost obnove telesnih tkiv in proizvodnje celic, ki sestavljajo imunski sistem, tako postane dovzetnost do okužb večja. Veliko kroničnih zdravstvenih težav je povezanih z nezdravim življenjskim slogom. Dnevna izpostavljenost kroničnemu stresu, pomanjkanje telesne dejavnosti in nepravilna prehrana lahko oslabijo še tako močan imunski sistem.

S prehrano lahko okrepimo imunski sistem

Imunski sistem deluje veliko bolje kadar je prehrana uravnotežena in pestra. Z raznovrstno zdravo prehrano vnesemo v telo vsa potrebna hranila. Pri oslabljenem imunskem sistemu si lahko pomagamo tudi z nekaterimi prehranskimi dopolnili. Za zdrav imunski sistem so pomembni tudi probiotiki, ki krepijo črevesno steno in spodbujajo aktivnost imunskih celic ubijalk in T celic.
cesen

Česnov ekstrakt za hitrejše okrevanje

V študiji so dokazali učinkovitost česnovega ekstrakta pri pri gripi in prehladu, saj se znatno krajša čas okrevanja.

Bolniki so dnevno zaužili 2,5 grama česnovega ekstrakta in skrajšali čas okrevanja za 60%. Česen spodbudi nastanek novih belih krvničk.

Korenina sladkega grahovca deluje protivirusno

Korenina sladkega grahovca (astragalus) deluje proti virusom in izboljša imunski sistem. V kitajski tradicionalni medicini se tisočletja uporablja za krepitev telesa. Vsebuje veliko flavonoidov, mineralov in aminokislin. V študijah so dokazali, da lahko poveča aktivnost celic ubijalk, makrofagov in T celic.

Bezek spodbuti tvorbo citokinov

Bezeg ima poleg antioksidativnih lastnosti tudi močan imunomodulatorni in protivirusni učinek. Bezek spodbudi nastanek citokinov s čimer poveča protivirusno aktivnost imunskega sistema ter na ta način skrajša čas okrevanja.